TERMENI SI CONDITII

1. Nota introductiva

Prin accesarea si folosirea magazinului on-line www.domnisoaredeonoare.ro, dumneavoastra acceptati termenii si conditiile de utilizare, expuse mai jos.

Navigarea pe acest Site şi folosirea Magazinului online implică acceptarea în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor. Utilizatorul site-ului si/sau Clientul declară că a înţeles pe deplin şi este de acord cu Termenii şi Condiţiile prezentate mai jos.

Ne rezervăm dreptul de a modifica în mod unilateral orice informaţie din conţinutul Site-ului,precum şi de a actualiza oricând consideră necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă

2. Definiţii ale unor termeni folosiţi în Termeni şi Condiţii

Client Persoana fizică cu vârsta peste 18 ani sau, după caz, persoana juridică ce deţine un Cont, efectuează o Comandă şi în consecinţă acţionează în calitate de cumpărător, fiind parte alături de Vânzător, a Contractului de vânzare - cumpărare în formă electronică a produselor ce fac obiectul vânzării prin intermediul Magazinul online.

Comanda Document electronic prin intermediul căruia Clientul îşi exprimă faţă de Vânzător intenţia fermă şi irevocabilă de a cumpăra produsele selectate.

Cont Secţiunea din Site care presupune o adresă validă de e-mail şi o parolă, aparţinând Clientului, care îi permit acestuia plasarea Comenzii. Contul conţine date personale ale Clientului. La crearea Contului Clientul îşi dă expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

Contract Contractul de Vânzare – Cumpărare în formă electronică încheiat la distanţă între Vânzător şi Client, având ca obiect Produsele arătate în Comandă şi confirmate ulterior prin e-mail de către Vânzător, pentru Preţul aplicabil Produselor indicat pe Site şi confirmat ulterior prin e-mail de către Vânzător, plătit de către Client conform specificaţiilor din Termeni şi Condiţii.

Curier Compania specializată în curierat de bunuri, aleasă de Vânzător.

Newsletter Mijloc de informare, transmis periodic de Vânzător prin mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele și/sau promoțiile/campaniile Vânzătorului dintr-o anumită perioadă, fără a conține vreun angajament al Vânzătorului față de Client.

Utilizator Orice persoană care vizitează Site-ul, chiar dacă nu plasează o Comandă

3. Politica de vânzare online

Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu vârsta peste 18 ani și cu domiciliul ori reședința în România, precum și persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea Produselor pe teritoriul României. Ne rezervăm dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau înlatura anumite produse, mărimi sau culori ale acestora, de a efectua sau înceta oricând anumite campanii publicitare, precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul produselor.

Accesul pe Site și/sau la Magazinul online poate fi restricționat anumitor Utilizatori sau Clienți, în cazul în care proprietarul Magazinului online/Site-ului consideră că are motive justificate să considere că este prejudiciat prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau că se încalcă acești Termeni și Condiții, se comite un caz de fraudă sau se încalcă legea aplicabilă. Utilizatorul/Clientul al cărui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restricționat se poate adresa cu o solicitare departamentului de relații cu clienții, arătat la secțiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restricționării.

4. Procedura de efectuare a comenzii

Crearea Contului. Furnizarea datelor. Acceptul obligatoriu pentru prelucrarea datelor cu caracter personal: Pentru a se putea plasa o Comandă, Utilizatorul trebuie să se înregistreze și să își creeze un Cont, securizat cu parolă, prin furnziarea unei adrese personale, validă de e-mail, și prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (nume, prenume, adresă).

Selectarea Produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături. După selectarea Produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze opțiunea ”adaugă în coș/add to cart”, după care Produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături/Shopping Cart”, a cărui iconiță este vizibilă in partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate oricând verifica Coșul de Cumpărături făcând click pe iconiță ”Vezi coș/checktout ”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client.

Prin selectarea opțiunii ”Vezi coș/checktout ”se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea Produselor, prin selectarea atât a metodei/locului de livrare, cât și a modalității de plată.

Modalitățile de plată acceptate sunt următoarele :

- plata in sistem ramburs – plata cash a curierului la momentul livrarii coletului;

- plata cu cardul pe site – in sistem securizat – IN DEZVOLTARE;

- plata prin ordin de plata bancar.

Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiță ”Finalizare comanda/place order”. În cazul în care Clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plată în numerar la livrare, acesta va trebui să efectueze plata Produselor din Comandă introducand toate informaţiile necesare, conform modalității alese, imediat după ce comanda este finalizată și plasată, în caz contrar Comanda nu este considerată conformă și nu va fi procesată, iar Clientul va trebui să reia procedura.

Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată. În orice stadiu al efectuării comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate modifica și/sau abandona o comandă. O comandă abandonată nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.

5. Procedura de confirmare a comenzii

După finalizarea Comenzii și plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării, un mesaj de confirmare a procesării Comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, prețului și modalității de plată alese, precum şi a locului, modalității și costurilor de livrare. Până la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului on line nu are față de Client obligația de livrare.

Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe Site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot există situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată.

In cazul aparitiei unei astfel de situații, Clientul va fi informat prin e-mail.

Ori de câte ori o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, Clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a proprietarului magazinului online.

6. Preţul

Prețul este stabilit pentru fiecare Produs în parte. Prețul arătat include TVA (în cota prevazută de legile în vigoare), dar nu conține taxele de livrare, care se evidențiază separat.

Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul ferm pe care Clientul este obligat să îl plătească pentru Produsele comandate. Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment se realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași Produse sau modifică prețul acestora.

7. Plata

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv :

- În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului conținând Produsele comandate. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți sumă exactă de numerar.;

- Plata cu cardul pe site – in sistem securizat – IN DEZVOLTARE;

8. Livrarea

Livrarea Produselor comandate pe acest Site se va efectua exclusiv pe teritoriul României.

Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către Vânzător.

Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu Prețul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.

După ce ați primit confirmarea prin e-mail a comenzii dvs., aceasta va fi livrată de noi Curierului și vă va fi livrată de către Curier într-un termen estimativ de cel mult 4-6 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În momentul livrării de către noi a Comenzii către Curier veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv numarul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

In cazul in care produsul nu este in stoc se percepe un avans de 30% iar termenul de livrare va fi 2-3 saptamani de la confirmarea comenzii.

Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să îi furnizam datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.

În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării.

9. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Ne dorim ca produsele noastre sa satisfaca pe deplin cerintele dumneavoastra de calitate. Daca nu sunteti multumit de produsele cumparate, ne puteti contacta pentru returnare in termen de 10 zile si noi va vom restitui contravaloarea produselor achitate de dumneavoastra. Legislatia romana prevede: "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator." (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000). Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, anuntand acest retur in prealabil, doar in scris, pe adresa de e–mail, mentionand data comenzii si numele pe care s–a facut comanda initiala.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s–a facut expedierea. Produsele returnate prin coletarie vor fi expediate fara ramburs. Se va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data primirii returului. Suma inapoiata clientului nu include cheltuielile de transport si ramburs. Daca cheltuielile de transport au fost incluse initial in costul produselor, acestea vor fi scazute din suma returnata clientului in baza chitantei cu costurile expedierii.

10. Confidenţialitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Ne vom asigura că datele Utilizatorilor/Clienților furnizate prin navigarea pe Site, prin plasarea Comenzii și executarea Contractului sunt păstrate confidențiale atât de angajaţii proprii cât și de partenerii comerciali si împuterniciîi.

Prelucrarea datele cu caracter personal oferite de Utilizatori/Clienți se realizează în conformitate cu prevederile legislației române în vigoare.

11. DISPUTE SI CONFLICTE

Orice conflict se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu,iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor romanesti.

11. DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii si cumpararea produselor, clientul accepta fara obiectiuni TERMENII SI CONDITIILE din prezentul document, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat..